تاريخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous

مدتی است ایمیلی با محتوای زیر در میان مردم پخش شده و در فیس بوک نیز قابل مشاهده است:


کربلا صحرا نبود ، جلگه بود )
هوا اونقدر هم گرم نبوده ، حسین هم تشنه لب نبوده !
------------------------------
-------------------------------------------
دهم عاشورا
ای سال 61 هجری قمری برابر با 21 مهرماه سال 59 هجری شمسی است /بله عاشورا در فصل پاییز بوده !
پس این جنگ در گرمای تابستون نبوده بلکه در اواخر مهرماه و در فصل پاییز بوده / به نرم افزار های آنلاین تبدیل تاریخ مراجعه کنید
حتی
اگر گرما هم بوده باشد برای هر دو سپاه این مسئله بوده!
-------------------------------------------------------------------------
کربلا صحرا نیست بلکه یک جلگه ی حاصلخیز در کنار رود پر آب فرات است. در این جلگه ی حاصلخیز بیش از شصت درصد مایحتاج کشاورزی مردم عراق تولید می شود. حالا صادرات عظیم خرمای عراق هم که مربوط به این منطقه است بماند.
-----------------------------------------------------------------------
امام سوم شیعیان و لشگرش تشنه نبوده اند.
اولا در صورت نبود آب هم می توانسته اند ازشیر شترهایشان استفاده کنند. که خوردن این شیر در میان مردم عرب بسیارپر طرفدار است.
دراحادیث و روایات و کتب تاریخی اسلامی متفقا همگی به نوره کشیدن امام حسین پیش از آغاز جنگ می پردازند. نوره همان واجبی است و برای استفاده از این ماده نیاز به آب برای دوش گرفتن است !
پس چطور آب در دسترس نبوده ؟
--------------------------------------------------------------------------
می گویند لشگر یزید آب را بر سپاه حسین بسته است !
چگونه ممکن است کسی بتواند روزدخانه ی پر آب فراط را ببندد؟
رودخانه ای که عرض آن در بعضی مناطق به چند صد متر می رسد !
-------------------------------------------------------------------------
اشکالی که وارد است اینست که اگر امام حسین برای جنگ میرفته چرا خانواده و بچه های کوچکش را همراه آورده بوده ؟
اگر امامان شیعه ادعا داشتند که از غیب مطلع اند و می دانسته اند که قرار است کشته شوند آیا قدرت تصمیم گیری باری مقابله با بحران را نداشته اند ؟
آیا کشته شدن حسین بهتر از پیروزی او و برقراری یک حکومت اسلامی مورد میلش بوده ؟
در کتاب تاریخ طبری یکی از دلایل جنگ ، دعوای عشقی میان حسین و یزید بر سر دختری زیبارو به نام ارینب دختر اسحاق آورده شده است که اگر دوست داشتید در این زمینه تحقیق کنید.
------------------------------------------------------------------------
نظرتان درباره ی این سخن حسین چیست ؟
ما از تبار قریش هستیم و هواخواهان ما عرب و دشمنان ما ایرانی ها هستند.
روشن است که هر عربی از هر ایرانی بهتر و هر ایرانی از دشمنان ما هم بدتر است. ایرانی ها را باید دستگیر کرد و به مدینه آورد و زنانشان را به فروش رساند و مردانشان را به بردگی و غلامی اعراب گماشت.
امام سوم شیعیان / کتاب «سفینه البحار و مدینه الحکام و الآثار» صفحه 164 نوشته شیخ عباس قمی
شیخ عباس قمی از برجسته ترین روحانیون شیعه و نویسنده کتاب مفاتیح الجنان است  )

javahermarket



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous

http://www.jazzaab.ir/upload/4/0.536276001352651619_jazzaab_ir.jpg

ما نمی توانیم به تنهایی بار مشکلات را به دوش بکشیم ،باید همه کوله بار مشکلاتمان را ببندیم به دست خدا بسپاریم و بعد حرکت کنیم در غیر این صورت ،تنش های روانی و ترس از هجوم انواع و اقسام مشکلات و اندیشیدن به تنهایی ها نابودمان می کند.

اما اگر مدام در خاطر بیاوریم که خدایی هست در همین نزدیکی ها که از احوال همه ما با خبر است و مدام صدایش بزنیم ابتدا طمأنینه و آرامش خاطر پیدا خواهیم کرد و بعد هم إن شاء الله گشایش در امورمان، نباید نا امید شد نا امیدی یعنی اینکه قدرت خداوند از تورم از تحریم از فقر و ... کمتر است ،هر کس خدا را بخواند و امیدوار به رحمتش باشد محال است که گشایش امرش نرسد این وعده خود خدای متعال در قرآن است .

از آنجایی که همه ما در فشاری سنگین هستیم و از حال و روز هم با خبریم وقتی که اندوه و گاه مضطرب و پریشان بودن عزیزان هموطنمان را شاهدیم بنا را بر آن گذاشتیم که از چشمه ای که در سختی ها بزرگان و پیشوایان دین ما از آن سیراب شده و راه به آسودگی خاطر برده اند. ما نیز جرعه ای بنوشیم و با شما قسمت کنیم باشد که با توکل به خداوند متعال و ذکر دائمی او حداقل روح و جان خود را از تنش برهانیم و از بیماری های عصبی و روانی حفظ کنیم . بنابراین اذکاری که موجبات آرامش خاطر را فراهم می آورد از منابع مختلف استخراج کرده در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم باشد که آرامش گمگشته خود را باز یابیم.

امام صادق علیه السّلام فرمود: هنگامى كه یوسف علیه السّلام در زندان‏ به سر می برد جبرئیل نزد او رفته و به او گفت: اى یوسف پس از هر نماز واجب این دعا را بخوان: «اللّهمّ اجعل لی من أمری فرجا و مخرجا و ارزقنی من حیث أحتسب و من حیث لا أحتسب»

javahermarket



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous
تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous

آیا می دانید که در دوران گذشته قلیان و چپق کاربرد درمانی داشتند! یکی از روش های درمانی که کاربرد زیادی در طب جامع ایران داشته است، هدایت دارو به موضعی است که درد و بیماری در آنجا ریشه دوانده است.این شیوه درمانی تا چندی پیش در کشور ما مرسوم بوده است و حکما برای بیماران تجویز می کردند.از جمله وسایلی که می توان از طریق آن چنین شیوه درمانی را پیاده سازی کرد، قلیان و چپق بوده است که استعمار پیر(انگلیس) با شناسایی آنها و استفاده از ترفند همیشگی و کاری خود،یعنی تغییر در ماهیت عناصر به جای رد موضوع، مورد مصرف این دو را عوض کرد و تنباکو را که به عنوان سم استفاده می شد، جایگزین ماده اصلی و جوهره قلیان و چپق کرد.

 

javahermarket



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous

سایت امروز برای دانشجویان یا جویندگان دانش معرفی می شود که حاوی مطالب کاربردی،نمونه سوالات و فروم قوی می باشد در ضمن سایت برگزیده مردمی در چهارمین و پنجمین جشنواره وب ایران نیز می باشد:

لینک

 

 

javahermarket



تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:کتاب ژول ورن,جزیره اسرار آمیز, | | نویسنده : anonymous

اثر جالب و زیبای ژول ورن تقدیم شما می گردد:

دانلود  

javahermarket



تاريخ : شنبه 19 اسفند 1391برچسب:آموزش انتگرال گیری ,محسن کیان, | | نویسنده : anonymous

کتاب بسیار مفیدی است برای آموزش انتگرال گیری(نوشته محسن کیان):

 

 

دانلود 

javahermarket



تاريخ : سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous

ملت میرن آتلیه عکس میگیرن

 نیم کیلو فتوشاپ هم رو صورتشون خالی میکنن عکسشونو میزارن فیسبوک

بعد وقتی میری از نزدیک میبینیشون

قصر رویاهات تبدیل میشه به یه همکفِ ۴۰ متری 

javahermarket



تاريخ : دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous

معلم آنلاین سایتی است که به شیوه نو و با خلاقیتی کم نظیر در ارایه دروس ویدیوهایی برای تدریس دانش آموزان و دانشجویان طراحی شده .پیشنهاد می کنم که از سایت بازدید کنید:

http://moalemonline.ir/

http://moalemonline.ir

javahermarket



تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous

 سم آرسنیک

 

بسیاری از ما برنج را یک غذای بسیار سالم می دانیم اما تحقیقات نشان داده است که مقداری سم آرسنیک نیز دارد . تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده نشان داده است سطح آرسنیک موجود در بدن افرادی که برنج مصرف می کنند ۴۴ درصد بیشتر از آرسنیک موجود در بدن افرادی است که برنج مصرف نمی کنند. البته این آرسنیک موجود در برنج معمولا" هیچ مشکلی ایجاد نمی کند و در دراز مدت هم آسیبی به ما نمی زند اما شاید اگر مردم نتایج این تحقیق را باور کنند کمتر برنج مصرف کنند.

 

سرب

 

خانمها معمولا" مجبورند در طول روز چندین بار رژلب خودشان را تمدید کنند زیرا در عرض چند ساعت معمولا" رژ لب آنها کم رنگ و یا حتی محو می شود. آنها در واقع رژلبشان را کم کم و بطور ناخودآگاه می خورند غافل از اینکه این محصول آرایشی محتوی مواد مضری مثل سرب است . تحقیقات نشان داده است که زنان بطور متوسط در طول عمر خود حدود ۴ تا ۹ پوند رژ لب می خورند. این در حالی است که نتایج یک تحقیق در سال ۲۰۰۴ نشان داد که ۲۸ درصد رژ لب های موجود در بازار حاوی مواد شیمیایی سرطانزا هستند و نتایج تحقیقی که در سال ۲۰۰۷ انجام شد فاش کرد که ۵۰ درصد رژ لبهای موجود در بازار حاوی سرب هستند که این خبر بسیار بدی برای سلامتی خانمهاست.بنا براین اگر نمی توانید از مصرف رژ لب صرف نظر کنید حتما" از رژ لبهای سالم که از مواد طبیعی و ارگانیک تهیه شده اند استفاده کنید.

 

چوب

 

همانطور که می دانید چوب در بسیاری از وسایل مورد استفاده ما مثل میز صندلی و حتی در برخی از ظروف آشپزخانه به کار رفته است اما آیا می دانید که ما در طول روز مقدار زیادی چوب می خوریم ؟ در بسیاری از مواد غذایی فرآوری شده برای غلیظ شدن غذا به جای آرد و روغن که قیمت زیادی دارند از سلو لز یا همان خمیر چوب استفاده می شود. اگرچه تابحال هیچ تحقیقی مضر بودن سلولز برای سلامتی انسان را ثابت نکرده و هیچ گزارشی مبنی برای آسیب رسان بودن این ماده برای انسان منتشر نشده اما مطمئنا" بسیاری از ما اگر می دانستیم که در ترکیب این غذاها چوب به کار رفته هرگز آنها را نمی خوردیم.

 

۴۸ قاشق غذا خوری شکر

 

بسیاری از ما تلاش می کنیم که میزان مصرف شکر را در رژیم غذایی روزانه خود به حداقل برسانیم ، تحقیقات نشان داده است که حتی اگر مصرف چیزهای شیرین را به حداقل برسانیم بازهم در طور روز مقدار زیادی شکر مصرف می کنیم زیرا بسیاری از کمپانی های تولید کننده غذاهای فرآوری شده برای خوشمزه تر شدن و اشتها آورتر شدن محصولاتشان از مقدار زیادی شکر در این محصولات استفاده می کند بنابراین هیچ کدام از ما نمی توانیم متوجه شویم که در طول روز دقیقا" چقدر شکر مصرف می کنیم اما تحقیقات نشان داده است که ما بدون اینکه بدانیم در طول روز حداقل ۴۶ قاشق چایخوری شکر مصرف می کنیم . این میزان شکر سلامت قلب ما را به خطر می اندازد.

برگرفته از: www.aftabir.com

javahermarket



تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous

 

 

موضوع و حوزه اصلی فعالیت دوخت، مد و پوشاک آقایان و به ویژه بانوان است، اما به این محدود نمانده و در کنار پوشاک، به موضوعاتی چون طراحی پارچه و الیاف، دکوراسیون، زیورآلات و هنرهای مرتبط با مد، نظیر عکاسی، سینما و گریم نیز می پردازد. علاوه بر این ها، انتشارمقالات و ترجمه های تحقیقی راجع به تاریخ صنایع و هنرهای در ارتباط با مد و پوشاک در جهان و ایران نیز یکی از فعالیت های پایگاه خبری-تحلیلی خواهد بود.

www.dukht.com


 

javahermarket



تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous

 324 600x399 آیا واقعا خمیر دندان خط و خش های سی دی را ترمیم میکند؟

هر زمانی که یک مشکلی در تکنولوژی وجود داشته باشد که عموم مردم درباره آن اطلاعات کاملی نداشته باشند، افسانه ها و داستان های محلی ( چه درست و چه غلط ) به کار گرفته می شوند تا مشکل حل شود. خود شما حتما راه حل ها و داستان های غیر قابل باوری در مورد تکنولوژی های مختلف شنیده اید که مطمئنا می دانید کاملا غلط هستند و تنها به خاطر عدم آگاهی مردم از آن تکنولوژی ها به وجود آمده اند.

یکی از همین داستان ها و راه حل های شک برانگیز در مورد تکنولوژی، همین تمیز کردن و از بین بردن خطوط روی سی دی با استفاده از خمیر دندان است. اما آیا واقعا چنین راه حلی جواب می دهد؟ در ادامه می خواهیم کاملا منتطقی به این موضوع بپردازیم و ببینیم آیا این مساله واقعیت دارد یا خیر. 

درست یا غلط:

با نگاهی ساده به این ماجرا، شاید به این نتیجه می رسید که این حرف کاملا اشتباه است. چطور ممکن است خمیر دندانی که روی سطح سی دی کشیده می شود، اطلاعات و داده هایی که در اعماق این لوح فشرده پنهان است را ترمیم کند؟ ادعای ترمیم سی دی با خمیر دندان از روش عملکرد و طراحی یک سی دی سخن به میان می آورد. این شکل لایه های مختلف یک سی دی را به شما نشان می دهد.

262 آیا واقعا خمیر دندان خط و خش های سی دی را ترمیم میکند؟

javahermarket



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous

 نشریه تایمز آنلاین با توجه به محتوی وب سایتهای آموزشی و میزان اعتبار مطالب آنها به معرفی ۱۰ وب سایت برتر آموزشی پرداخته است که هر یک به گونه ای در آموزش و اطلاع رسانی به انسانها نقش اساسی به عهده دارند.

در گذشته شیوه های متفاوتی برای جمع آوری اطلاعات درباره مباحث مختلف علمی وجود داشت که اکثر آنها بسیار محدود و ناکامل بودند. با گسترش اینترنت در ریشه های زندگی مدرن، این ابزار جایگزینی وسیع و قابل اطمینان برای منابع قدیمی و دایره المعارفها شد که از سرعت و تعامل بالاتری نیز برخوردار است.

امروزه اینترنت در کنار تمامی کاربردهایش ابزاری آموزشی نیز به شمار می رود که بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان از آن به عنوان مرجع اطلاعاتی و آموزشی برای انجام تکالیف و پروژه های خود بهره می برند. نشریه تایمز آنلاین نیز بر همین اساس لیستی از ۱۰ وب سایت آموزشی برتر را

از دیدگاه خود ارائه کرده است.

نشنال جئوگرافیک (nationalgeographic.com): نشریه ای که دامنه وسیعی از اطلاعات علمی را از فضا و محیط زیست تا حیوانات و جهان موسیقی در خود می گنجاند، اما مهمتر از همه این نشریه اشتیاق زیستن را در جهان گسترش می دهد و با استفاده از آن به بهبود شرایط محیط زیست کمک می کند.

javahermarket



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous

 

ویژگی ها و امکانات نرم افزار


1-مخزن عظیم صوتی:یک مخزن عظیم صوتی با 5000 صوت طبقه بندی شده که قابلیت به روز رسانی نیز پشتیبانی می کند .صوت ها در 8 فصل مختلف طبقه بندی شده اند.1-قرآن 2-ادعیه 3- ولایت 4-سخنرانی 5-مشاوره 6-مداحی 7- مولودی 8-سایر




 

2-انعطاف پذیری بالا:این پلیر انطاف پذیری بالایی دارذ و با توجه به نیاز کاربر به شکل ها و اندازه های مختلف قابل تغییر است .همچنین نرم افزار به صورت دو حالته درست شده و قابلیت پخش صوت به صورت عادی یا آنلاین را دارد . اگر صوت در مخزن صوتی موجود باشد حالت اول فعال میشود و اگر نباشد حالت دوم فعال میشود. در صورتی که صوت را دانلود کنید صوت به صورت خودکار در نرم افزار ذخیره شده و حالت اول فعال میشود.ضمن اینکه نرم افزار از قسمت های جداگانه ای تشکیل شده که هر کدام می تواند در حکم یک نرم افزار مستقل عمل کند و در صورت نیاز به صورت یک نرم افزار به هم پیوسته در می آید.



 

javahermarket



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous

با استفاده از اين ابزار مي توانيد به سادگي بدون داشتن هيچگونه دانش فني فلش مديا پلير بسازيد و فايل هاي صوتي مورد علاقه خود را در وبلاگ يا سايتتان قرار دهيد

در سایت:

sound.nasr19.ir

javahermarket



تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous

 

 

 

 

javahermarket



تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous
تاريخ : جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous

 آیا تا به حال به دنبال فونت خاصی بوده اید و آن را نیافته اید چاره کار را در دایرکتوری کاملی از فونت ها بیابید

http://www.fontyab.com/

www.fontyab.com/

javahermarket



تاريخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous
تاريخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous

 من نمی دونم این دوستانی که در فضای مجازی فعالیت می کنند که اکثرا هم مذکر می باشند خودشان را باور ندارند که فقط از اسم جنس مونث برای تبلیغات با روبوت ها و سیستمهای ارسال گروهی پیام استفاده می کنند؟؟؟ 

زن همه جا ابزار تبلیغاتی است یعنی؟ 

هر روز سولماز و رویا و مینا و سارا و ... به من پیام میدن میگن به سایت ما سر بزن 

 

javahermarket



تاريخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous

سایتی جامع در زمینه آشنایی با فرمت های ویدیویی و اطلاعات مربوط به نرم افزارهای رایانه ای پخش فیلم به همراه دانلود جدیدترین نرم افزارهای مربوطه:

VideoHelp

www.videohelp.com

javahermarket



تاريخ : دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous
تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous

خواص درمانی سیر Allium sativum

 

سير از مدت‌ها پيش، براي كاربردهاي پزشكي مورد استفاده قرار گرفته است و بيشترين مورد استفاده آن در سال‌هاي اخير براي موارد قلبي – عروقي و خاصيت ضد ميكروبي آن بوده است.

تركيبات سولفور شامل آليسين، ظاهرات تركيبات فعالي در ريشه پياز گياه سير است. مطالعات نشان دهنده تاثيرات مهم اما علائم كاهش دهنده چربي و فعاليت ضد پلاكتي هستند. معمولا اثرات جانبي مصرف سيرخفيف و غير متداول است.

سير ظاهرا تاثيري بر متابوليسم داروها ندارد، اما بيماراني كه از داروهاي ضد انعقاد استفاده مي‌كنند، بايد در مصرف سير احتياط كنند. از اين رو افرادي كه جراحي مي‌كنند بايد ‌٧ تا ‌١٠ روز پيش از جراحي از خوردن سير خودداري كنند چرا كه سير زمان خونريزي را طولاني‌تر مي‌كند.

سير هزاران سال براي اهداف پزشكي مورد استفاده داشته است. اين گياه حداقل ‌٣٠٠٠ سال در طب چين كاربرد داشته است.

مصريان، بابلي‌ها، يوناني‌ها و رومي‌ها از سير براي موارد شفابخش استفاده مي‌كرده‌اند. در جنگ‌هاي جهاني اول و دوم نيز از سير بعنوان ماده ضد عفوني كننده براي پيشگيري از قانقاريا استفاده مي‌شود.

در طول تاريخ، سير در سرتاسر دنيا براي درمان ناراحتي‌هاي مختلف شامل فشار خون بالا، عفونت‌ها و مارگزيدگي‌ها استفاده شده و برخي فرهنگ‌ها از آن براي دفع ارواح شيطاني استفاده مي‌كردند.

در حال حاضر از سير براي كاهش ميزان كلسترول و كاهش خطر بروز بيماري‌هاي قلبي – عروقي و نيز براي بهره مندي از خواص ضد ميكروبي آن استفاده مي‌شود.

javahermarket



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous
دانلود 100 ترانه ماندگار ایران
01 Dariush - Dastaye To 3.3M
02 GooGoosh - Mordab 4.5M
03 Moein - Elahe Naz 4.4M
04 Dariush - Yaavare Hamishe Momen 7.3M
05 Fereydoun Foroghi - Yare Dabestanie Man 3.3M
06 Faramarz Aslani - Age Yerooz 3.6M
07 Googoosh - Pol 4.4M
08 Hayedeh - Shanehayat 8.3M
09 Dariush - Shaghayegh 5.2M
10 Mohammad Noori - Jane Maryam 9.3M
11 GooGoosh - Gharibe Ashena 3.6M
12 Ebi - Poost Shir 4.3M
13 Dariush - Cheshme Man 4.5M
14 Farhad - Koodakane 4.6M
15 Hayedeh - Soghati 5.7M
16 Shajarian - Morghe Sahar 5.4M
17 Dariush - Shame Mahtab 4.9M
18 Ebi - Setarehaye Sorbi 4.6M
19 GooGoosh - Hamsafar 4.4M
20 Shadmehr - Aghili Taghdir 4.3M
21 Dariush - Faryaad Zire Ab 4.7M
22 Mahasti - Bia Benevisim 4.8M
23 Shadmehr Aghili - Alamat Soal 8.8M
24 Hassan Golnaraghi - Mara Beboos 2.9M
25 Ebi - Maste Cheshmaat 4.4M
26 GooGoosh - Adama 7.0M
27 Haydeh - Sagi 3.8M
28 Reza Sadeghi - Vaysa Donya 4.4M
29 Siavash Ghomayshi - Alaki 2.7M
30 Music Academy Googoosh - Ye Harfayi 6.2M
31 Dariush - Dobareh Misazamat Vatan 10.6M
32 Ebi - Derakht 6.3M
33 Toofan - Khodayeh Asemoonha 2.3M
34 Aref - Eshghe to nemimirad 5.1M
35 Dariush - Jashne Deltangi 4.8M
36 Ehsan Khaje Amiri - Salame Akhar 8.4M
37 GooGoosh - 2Panjereh 4.4M
38 Simin Ghanem - Gol E Goldoon 3.3M
39 GooGoosh - Mano Gonjeshkaye Khone 3.9M
40 Farhad - Gonjeshgak Ashi Mashi 4.0M
41 Dariush Ebi - Noon O Panir O Sabzi 15.2M
42 Dariush - Booye Gandom 7.9M
43 Ebi - khali 4.7M
44 GooGoosh - Kavir 3.2M
45 Dariush - VATAN 3.7M
46 Mahasti - Delam Tangeh 3.0M
47 Vigen Delkash - Bordi Az Yadam 4.6M
48 Banan - Ey Iran 5.0M
49 Sattar - Booye Baroon 5.2M
50 Farhad - Jomeh 4.2M
51 Kourosh Yaghmaei - Gole Yakh 4.8M
52 GooGoosh - Makhlough 3.5M
53 Ebi - Khalij 3.5M
54 Hayedeh - Roozhaye Roshan 3.9M
55 GooGoosh - Jaddeh 4.1M
56 Ebi - Mohtaj 4.9M
57 Fereydoon Foroughi - Ghoozake Pa 4.6M
58 Siavash Ghomeishi - Farangees 3.4M
59 Mohsen Chavoshi - Sange Saboor 6.4M
60 Dariush - Sale 2000 5.0M
61 Haydeh - Masti 5.6M
62 GooGoosh - Hejrat 5.0M
63 Ebi - Shabzade 4.5M
64 Dariush - Talayedar 7.8M
65 Ebi - Ki Ashkato Paak Mikoneh 4.5M
66 GooGoosh - Marham 4.0M
67 Siavash Ghomayshi - Jazireh 4.3M
68 Ebi - Geryeh Nakon 4.3M
69 Vigen - Mahtab 2.9M
70 Aref - Soltane Ghalbha 4.2M
71 Siavash Ghomayshi - Neghab 4.5M
72 Farhad - Shabaneh 5.0M
73 Siavash Ghomayshi - Tasavor Kon 3.8M
74 Dariush - Be Bachehamoon Chi Begim 6.0M
75 Ebi - Ba To 5.7M
76 Shohreh - To Ke Nisti 3.6M
77 Ebi - Shekar 3.3M
78 Shadmehr Aghili - Adat 3.9M
79 Afshin Moghadam - Zemestoon 2.4M
80 Ramesh - Rood khooneha 5.5M
81 Javad Badizade - Shod khazan 2.9M
82 GooGoosh - Shabe Shishei 3.5M
83 Vigen - Chera Nemiraghsi 4.4M
84 Dariush - Tekieh bar baad 4.2M
85 GooGoosh - HayaHoo 4.8M
86 Shahram Shabpareh - Paria 5.4M
87 Shadmehr Aghili - Setareh 4.5M
88 Marzieh - Sange Khara 6.3M
89 Yas - Az Chi Begam 8.9M
90 Naser Saboori - Dokhtare Hamsaye 2.6M
91 Hayedeh - Shabe Eshgh 4.8M
92 Farzin - Gerye Nakon 9.8M
93 Googoosh - Talaagh 7.6M
94 Moein - Safar 5.8M
95 Farhad - Marde Tanha 3.0M
96 Siavash Ghomayshi - Ghoroob 3.9M
97 Faramarz Aslani - Del Asireh 2.8M
98 Manouchehr Sakhaei - Kalaghha 3.5M
99 Sattar - Gole Pooneh 4.4M
100 Maziar - Mahigir 5.7M

javahermarket



تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous

سایتی بسیار خوب با آرشیوی کامل در زمینه یادگیری زبان انگلیسی:

www.kardoonline.com/

javahermarket



تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous
تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous

پیغام گیر تلفن پدربزرگ و مادر بزرگ ها

ما اکنون در دسترس نیستیم؛ لطفا” بعد از شنیدن صدای بوق پیغام بگذارید:

اگر شما یکی از بچه های ما هستید؛ شماره ۱ را فشار دهید.

اگر میخواهید بچه تان را نگه داریم؛ شماره ۲ را فشار دهید.

اگر میخواهید ماشین را قرض بگیرید؛ شماره ۳ را فشار دهید

اگر میخواهید لباسهایتان را تعمیر کنیم؛ شماره ۴ را فشار دهید.

اگر میخواهید بچه تان امشب پیش ما بخوابد؛ شماره ۵ را فشار دهید.

اگر میخواهید بچه تان را از مدرسه برداریم ؛ شماره ۶ را فشار دهید.

اگر میخواهید برای مهمانان آخر هفته تان غذا درست کنیم ؛ شماره ۷ را فشار دهید.

اگر میخواهید امشب برای شام بیایید؛ شماره ۸ را فشار دهید.

اگر پول میخواهید؛ شماره ۹ را فشار دهید.

اما اگر می خواهید ما را برای شام دعوت کنید یا ما را به گردش ببرید، بگویید، ما داریم گوش می کنیم........

javahermarket



تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous

 


وقتي در طول بیست و چهار ساعت شبانه روز مشغول فعاليت و خواب هستيم در بدن ما چه اتفاقاتي مي افتد؟   

 

ساعت شش:با ترشح هيدرو كورتيزون، اعضاي بدن بيدار مي شوند. بدين طريق بدن بطور آهسته خودش را براي بيدار شدن آماده ميكند.متابوليسم به فعاليت در مي آيد و براي فعاليت روزانه ما پروتئين و انرژي ذخيره شده به جريان در مي آيد.

 

ساعت هفت : هنوز بدن ضعيف است ، پس وقت ورزش نيست چون در اين ساعت با ورزش فقط به قلب فشار وارد مي شود . به جاي ورزش صبحانه بخوريد چون دستگاه گوارش در اين زمان بخوبي كار ميكند.

 

ساعت هشت:مقدار زيادي هورمون در اين ساعت ترشح ميشود . سيگار كشيدن در اين ساعت بيشتر از هر ساعت ديگري باعث تنگ شدن عروق مي شود.

 

 

javahermarket



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous
تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:میوه ها به زیان انگلیسی,fruits, | | نویسنده : anonymous
تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:آموزش زبان,آموزش تصویری زبان, | | نویسنده : anonymous
تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous

این سایت اطلاعات کاملی از شبکه های ماهواره ای را ارایه می دهد :

irantvflysat.info//index.php

javahermarket



تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1391برچسب:, | | نویسنده : anonymous
  • راه آینده
  • بامبی